LESSON STUDY БОЙЫНША МҰҒАЛІМДЕРГЕ АРНАЛҒАН НҰСҚАУЛЫҚ
Әдістемелік нұсқаулық |
|
Авторлар:
Т. Чичибу (Жапония), Л. Ду Тоит (ОАР), А. Тулепбаева (Қазақстан)
Баспа: Астана қ., «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2013. – 72 б.
ISBN 978-601-80263-8-6 ӘОЖ 37.0 КБЖ 74.202 L 58
Басылым тілі: қазақша, орысша, ағылшынша |
![]() |
Нұсқаулық оқытуды жақсарту үдерісі ретінде Сабақты зерттеу (ағылш. – Lesson Study, жапон. – kenkyu jugyo) тәсілінің негізгі идеяларын ашады. Авторлар осы тәсілдің мақсаты мен артықшылықтарын, оны оқу үдерісінде пайдаланудың тиімділігін, сондай-ақ аталған тәсілді кезең-кезеңмен іске асыру жолдарын ұсынады. |