«Сабақты зерттеу: рефлексивті тәжірибеден тұрақты көшбасшылыққа»
I Ұлттық конференциясының БАҒДАРЛАМАСЫ
Өткізу уақыты: 27 сәуір, 2023
Өткізілу орны: Астана қаласы, Radisson Astana қонақүйі, Сарыарқа даңғылы, 4.
Қатысушылар саны: 500 адам
08.00-09.30 ТІРКЕУ  
КІТАП КӨРМЕСІ  
ҚР ПОСТЕРЛЕР КӨРМЕСІ. QR арқылы дауыс беру  
09.30 - 12.00 ПЛЕНАРЛЫҚ ОТЫРЫС. САРЫАРҚА-1 залы
  КОНФЕРЕНЦИЯНЫҢ АШЫЛУЫ
09.30-09.40 Айбат Ильясов, Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту вице-министрі
09.40-09.50 Күләш Шәмшидинова, Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы, Жаһандық білім беру жөніндегі комиссиясының Азия хаб комиссары, қоғам қайраткері, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың құрметті профессоры
09.50-10.00 Әнуар Жанғозин, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Басқарма Төрағасы
10.00-10.10 Кэтрин Льюис, Дүниежүзілік Сабақты зерттеу қауымдастығының ( WALS ) Президенті (АҚШ)
  СПИКЕРЛЕР
10.10-10.30 Қазақстандағы Сабақты зерттеу: нәтижелер, Тошиа Чичибу, Ұлттық білім беру саясаты институтының аға зерттеушісі (Жапония)
10.30-10.50 Мұғалімдердің кәсіби білім алуы және мектептің дамуы, Гүлмира Қанай, PhD, Қазақ Ұлттық қыздар педагогикалық университетінің ректоры (Қазақстан)
10.50-11.10 Кәсіби қоғамдастық: Сабақты зерттеу мұғалімдерді оқыту тәсілі, Хасна Абдула, PhD, Мұғалімдерді дайындау институтының аға оқытушысы (Малайзия)
11.10-11.30 Шотландия мектептеріндегі Сабақты зерттеу: басымдық оқушыда, Роберт Дуглас Сим, білім беру саласының сарапшысы, Бэйзил Петерсон колледжі (Шотландия)
11.30-11.50 Сабақты зерттеу мүмкіндіктері мен қиындықтар: сынып, мектеп және жүйе, Питер Дадли, PhD, дүниежүзілік Сабақты зерттеу қауымдастығының (WALS) құрметті Бас хатшысы, (Ұлыбритания)
11.50-12.00 ҮЗ І Л І С
12.00-13.30 № 1 СЕКЦИЯ ОТЫРЫСТАРЫ
  № 1.1
Сабақты зерттеу: идеядан тәжірибеге
№ 1.2
Зерттеу қауымдастығы:
күрделі, бірақ өнімді
№ 1.3
Сабақты зерттеудегі
алғашқы қадамдар
№ 1.4
Сабақты зерттеу
оқушыны қалай өзгертеді
"Сарыарка -1" залы
(1-қабат, 1-блок)
"Сарыарка-3" залы
(1-қабат, 3-блок)
"Астана" залы
(1-қабат)
"Ақтау" залы
(3-қабат)
Модераторлар:
Копжасарова Турсынай Муафиковна
Рахмаил Эльвира Муратовна
ПШО тренерлері
Модераторлар:
Сайфуллақызы Бағдагүл
Маторина Евгения Анатольевна
ПШО тренерлері
Модераторлар:
Абдраманова Кызжибек Сатыбалдиевна
Темиргалиева Улжан Бауыржановна
ПШО тренерлері
Модераторлар:
Оспанов Ерболат Турсынтаевич
Марченко Елена Алексеевна
ПШО тренерлері
  1. Оқушыларды мәтіннен негізгі ойды анықтап, сыни тұрғыдан баға беруге қалай үйретуге болады?, Абдикадырова Гулиза, Акимбекова Раушан, Астана қ.;
2. Сабақты зерттеу (Lesson Study) - мектеп мұғалімдерінің кәсіби құзіреттілігін дамыту тетігі,
Дүкенбаева Сәлима, Сихимова Шолпан, Долқын Құрманбек, Алматы обл.;
3. Мұғалімдердің кәсіби әлеуетін арттыру мақсатында тәжірибеге Lesson study-ді енгізу үшін директордың жағдай жасауы,
Срымова Сания, Ақтөбе обл.;
4. Мектептің дамуы - педагогтың зерттеу қызметінің нәтижесі,
Абдуллина Гайни, Ақтөбе қ.
5. Miro.com. онлайн тақтасын сабақты зерттеуде пайдалану тиімділігі,
Жалгасбаева Акжанар, Атырау обл.
6. Оқушылардың жоғары деңгейдегі ойлау дағдыларын дамыту мақсатында сабақты зерттеуді қолдану,
Ахметжанова Светлана, Көкшетау қ.
7. Lesson study зерттеу сабақтары - даму мен ілгерілеу формуласы,
Зулкашева Шынар, Орал қ.
8. 9-сыныпта Қазақстан тарихы сабағында графикалық органайзерлерді қолдану тарихи сараптама жүргізу мен түсіндіру дағдыларын дамытуға қалай ықпал етеді,
Мусралинова Раущан, Шугаипова Гульмира, Павлодар қ.
1. Сабақты зерттеудің мектеп мәдениетін дамытуға әсері, Кудашова Наталья, Романенко Ирина, Өскемен қаласы;
2. Сабақты зерттеудегі трансформация - кәсіби қоғамдастық капиталын көтеру негізі,
Садуакасова Мария, Сансызбаева Жанара, Талдықорған қаласы;
3. Сабақты зерттеу үдерісінің мұғалімдердің кәсіби әлеуетіне ықпалы,
Сейдахметова Жұмагүл, Тұтқышбаева Гүлжайна, Қызылорда қ.;
4. Сабақты зерттеу: мектеп қомандасын құрудың тиімді кепілі,
Хамитова Тамара, Атырау қаласы;
5. Сабақты зерттеуде мұғалімдерге кәсіби қолдау көрсету тәжірибелері,
Мұхтар Зинур, Магзумова Замзагуль, Батыс Қазақстан облысы;
6. Мұғалімдер көшбасшылығы: тұрақты Сабақты зерттеу - оқу мәдениетін дамыту,
Абдраманова Гүлжанат, Астана қаласы;
7. Педагогикалық қоғамдастық – мұғалім көшбасшылығының дамыту ортасы,
Токтамысова Гульмира, Тасанова Гульмира, Қостанай қаласы.
1. Инфографика: бөлшектерді біз қалай жетілдіреміз, Султанов Дамир,
Испамбетов Мирас,
Қостанай облысы, Рудный қаласы;
2. Ағылшын тілі сабағында дебат техникасы арқылы оқушылардың сөйлеу дағдысын жетілдіру: Алматы қ. мектебінің мысалында,
Молдалим Таншолпан, Алматы қаласы;
3. Биология сабағында проблемалық оқыту технологиясын қолдану тиімділігін зерттеу,
Хауметхали Айкерим, Алматы қаласы;
4. Сызбалар арқылы геометрия пәнінен 7 сынып оқушыларының есеп шығару дағдыларын дамыту,
Даирбай Жұлдыз, Алматы қаласы;
5. Физика пәні бойынша эксперименттік жұмыстар арқылы 8 сынып оқушыларының танымдық белсенділігін арттыру,
Насирова Гузал, Алматы қаласы;
6. Бастауыш сынып оқушыларының кері байланыс тәсілі арқылы оқу сапасын жақсарту,
Әмірханова Камшат, Алматы қаласы;
7. Графикалық органайзер арқылы 9 сынып оқушыларының информатика пәніне қызығушылығын арттыру,
Жұмабекова Жаннұр, Алматы қаласы.
1. Оқушылардың метадағдылары: ауыл мен қала мектептеріндегі дамыту мысалдары, Жонкебаева Айгул, Ахмадиева Жазира, Талдықорған қ.;
2. Вертикальді және горизонтальді жоспарлаудың жаратылыстану-математикалық бағыты пәндеріндегі қолданысы,
Суртаева Алмагуль, Мамбетбаева Айгерим, Абай облысы;
3. Айтылым дағдысын дамыту арқылы білім алушылардың оқуға деген белсенділігін арттыру,
Аманова Қарлығаш, Әлкенова Нұрайлым, Астана қ;
4. Иллюстрацияны қолдануы 5-сынып оқушысының монологиялық сөйлеуін қалай дамытады,
Кадочникова Ольга, Лапина Елена, Қарағанды қ.;
5. Топтық жұмыс география, орыс, ағылшын тілдері сабақтарында оқушылардың белсенділігін арттыруға қалай әсер етеді,
Зейналова Ольга, Яремкив Елена, Шарипова Лилия, Киселева Екатерина, Қарағанды обл;
6. Оқушы үні» - сабақты зерттеудің парадигмасы,
Кыстаубаева Назгуль, Атырау облысы;
7. Жобалау әдісі 2, 3 сыныптарда жаратылыстану сабақтарында жаңа материалды үйренуге қалай әсер етеді?
Лисовская Надежда, Солтүстік Қазақстан облысы.
13.30 - 14.20 ТҮС К І АС
  ПАНЕЛЬ СЕССИЯСЫ. САРЫАРҚА-1 залы
14.20 -15.25 Күләш Шәмшидинова, Қазақстанның еңбек сіңірген ұстазы, Жаһандық білім беру жөніндегі комиссиясының Азия хаб комиссары, қоғам қайраткері, әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың құрметті профессоры (Қазақстан)
Роберт Дуглас Сим, білім беру саласының сарапшысы, Бэйзил Петерсон колледжі, Эдинбург қ., (Шотландия)
Т
ошиба Чичибу, Ұлттық білім беру саясаты институтының аға зерттеушісі (Жапония)
Хасна Абдула (Hasnah Abdullah), PhD, Мұғалімдерді дайындау институтының аға оқытушысы (Малайзия)
15.30-17.00 № 1 СЕКЦИЯ ОТЫРЫСТАРЫ
  № 2.1
Сабақты зерттеу: идеядан тәжірибеге
№ 2.2
Зерттеу қауымдастығы:
күрделі, бірақ өнімді
№ 2.3
Балабақшадағы ауқымды зерттеулер
№ 3.4
Сабақты зерттеу
оқушыны қалай өзгертеді
"Сарыарка 1" залы
(1-қабат, 1-блок)
Қатысушылар саны: 150
"Сарыарка-3" залы
(1-қабат, 3-блок)
Қатысушылар саны: 150
"Астана" залы
(1-қабат)
Қатысушылар саны: 50
"Ақтау" залы
(3-қабат)
Қатысушылар саны: 100
Модераторлар:
Тлеуов Кайрат Кыпшакбайулы
Капанова Гульмира Гайсиевна
Модераторлар:
Казыгулова Гаухар Ясыновна
Мельникова Юлия Геннадьевна
Модераторлар:
Кузембаева Камила Асыповна
Журунтаева Сауле Байкешевна
Модераторлар:
Алданыш Акерке
Мурзагалиева Арилана Ермековна
  1. Lesson Study білім беру мен оқытудың тәжірибесін жетілдіру құралы, Кульбекова Шынар, Иванова Венера, Павлодар қ.;
2. Білім берудегі геймификация: ойын дизайны элементтерін математика сабағына енгізуде зерттеу тәсілінің тиімділігі,
Уткелбаева Айгуль, Қызылорда қ.;
3. Мектепте сабақты зерттеуді енгізу арқылы мұғалімдерді жобалық жұмыстарды жүргізуге тарту,
Жанузакова Аяулым, Шығыс Қазақстан обл.;
4. Сабақты зерттеу оқытуды жетілдірудің тиімді құралы ретінде,
Белоус Елена, Тараз қ.;
5. Серіктес мектептердің педагогикалық қоғамдастығын дамытуға арналған сабақты зерттеу,
Нурманова Сауле, Аристанова Фарида, Қызылорда қ.;
6. Сабақты зерттеу тәсілі жетекші мектеп мұғалімдерін дамыту құралы,
Фролова Лариса, Қарағанды қ.;
7. Сабақты зерттеуді енгізудегі оқу мен оқыту тәжірибесін жетілдіру бойынша жаратылыстану пәндерінде қалай жетілдірудегі болады,
Әшірова Үміткүл, Жакупова Гульдана, Ержан Гүлмира, Ұлытау обл.
1. Сабақты зерттеу тәсілін енгізу - мұғалімдердің ынтымақтастықта жұмыс жасау мәдениетін қалыптастыру кепілі, Газизова Карлыгаш, Жагыкпанова Майра, Өскемен қаласы;
2. Біз үшін жұмыс істейтін нәрсені қалай іске асырамыз?,
Горбунова Елена, Илющенко Анна, Қостанай облысы;
3. Аймақаралық сабақты зерттеу: курстан кейінгі кезеңде оқытуды қалай бірлесіп жетілдіруге болады,
Ли Галина, Павлодар облысы, Екібастұз қаласы;
4. Мектепішілік педагогикалық қоғамдастық жұмысын жетілдіру арқылы мұғалімнің «Сабақты зерттеу» тәсілін қолдану тәжірибесін дамыту,
Кайыпов Алмас, Шымкент қаласы;
5. Зерттеу тобы: бірлескен іс-әрекетті ұйымдастыру, Такеева Назым, Газиева Жанна, Астана қаласы;
6. Квалиметрия: мұғалімдердің зерттеу дағдыларындағы
өзгеріс көрсеткіші,
Исмагулова Табила, Темирова Бекзада, Атырау облысы;
7. Сабақты зерттеу (Lesson Study) қоғамдастығы арқылы тұрақты кәсіби даму ортасын құру ерекшеліктері,
Аманова Бану, Аблаева Рабига, Жанабаева Динара, Алматы облысы.
1. Мектеп жасына дейінгі балалардың бейімделуі мен әлеуметтенуінің ішкі және сыртқы факторлары, Даримова Фарида, Астана қаласы;
2. «Lesson study» тәсілін тиімді пайданаланып мектепке дейінгі балалардың зерттеушілік дағдыларын дамыту,
Ахмет Алмагүл, Шымкент қаласы;
3. Мектеп жасына дейінгі балаларды қалай әлеуметтендіруге болады?
Султангазина Айгерим, Абдимомынова Гульжан, Астана қаласы;
4. Геймификация ойынын қолдана отырып мектепке дейінгі балалардың коммуникациялық дағдыларын қалыптастыру,
Кузембаева Жанна, Қостанай облысы, Рудный қаласы;
5. Танымдық-зерттеу әрекет арқылы ересек топта өздігінен эксперимент жасау және құстарды бақылау дағдыларын қалай қалыптастыруға болады?
Тойганбаева Гульнара, Сакенова Мадина, Астана қаласы;
6. Сабақты зерттеу - мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу практикасын жетілдіру тетігі ретінде,
Турсунова Айгуль, Шымкент қаласы;
7. Сөйлеу қабілеті дамымаған балаларда коммуникативті- сөйлеу дағдыларын қалыптастыруға арнайы психологиялық (нейрокоррекциялық) жаттығулардың ықпалын зерттеу,
Проводина Нина, Қостанай облысы, Рудный қаласы;
8. Балабақшадағы зерттеудің педагогтың кәсіби дамуына ықпалы,
Жангужиева Анара, Батыс Қазақстан облысы;
9. Ойын мектепалды жасындағы балалардың коммуникативті дағдыларын дамыту құралы,
Жолымбетовна Назира, Астана қаласы.
1. Сабақты зерттеу» тәсілі арқылы жаратылыстану пәндерін оқытуда оқушылардың өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту, Калыбекова Айнур,
Турышова Асел,
Шымкент қ;
2. Оқушыларды оқу процесіне қалай тартуға болады?
Ержанова Анар, Астана қ;
3. Тарих сабағында қалыптастырушы бағалау арқылы оқушылардың оқуын қалай жақсартуға болады?,
Кожахметова Гульсим, Айтмурзина Бакыт, .Астана қ.
4. Оқушылардың айтылым дағдыларын жетілдіруге ықпал ететін кері байланыс берудің ерекшеліктері,
Буркитова Акгуль, Маңғыстау обл;
5. Сабақты зерттеу оқушылардың тұлғалық дамуытудың тиімді тәсілі",
Иманшарипова Арман, Машинец Татьяна, Сейсенбаева Жадыра, Астана қ;
6. Оқушылардың рефлексивті және бағалау іс-әрекеті дағдыларын жоғары сапалы оқыту факторларының бірі ретінде дамыту,
Абдинасирова Амангуль, Астана қ;
7."Бастауыш сынып оқушыларының оқылым дағдыларын дамыту,
Сапахова Динара,Кабыкеева Укижан, Астана қ.
17.00-17.10 ҮЗІЛІС
  СИМПОЗИУМ: Сабақты зерттеу мектеп мәдениетін қалай өзгертеді? САРЫАРҚА-1 залы
17.15-17.55 Модератор: Толқын Айдосова, Педагогикалық шеберлік орталығы директорының оқу-әдістеме жөніндегі орынбасары
Дискуссант:
Тошиба Чичибу, Ұлттық білім беру саясаты институтының аға зерттеушісі (Жапония)
"Мектеп мәдениеті: зерттеуге негізделген тәжірибе"
Астана қаласының № 67 мектеп-гимназиясы: Абдраманова Гульжанат Асановна - директор; Оразалы Сұлтанбек Күйкентайұлы - үйлестіруші; Байкушикова Лаура Урустемовна, Досова Нұрсулу Баракбаевна - зерттеуші мұғалімдер
"Зерттеу арқылы мұғалімдердің тәжірибесін жетілдіру"
Астана қаласының № 75 мектеп-гимназиясы :Жусупова Гулсим Асыловна - директор, Камешева Замзагуль Кайриденовна - директордың орынбасары, Айтчанова Зульфия Дюсембаевна, Селиханова Шолпан Сагынаевна - үйлестірушілер
"Сабақты зерттеу: мұғалім көшбасшылығын дамыту"
Астана қаласы № 38 мектеп-лицейі: Көбелдесова Алтынай Оразбаевна - директор, Туитина Замзагуль Калкеновна - үйлестіруші, Дусчанова Алия Уринбековна - зерттеуші мұғалім
17.55-18.10 Подведение итогов симпозиума
18.10-18.30 КОНФЕРЕНЦИЯ БАРОМЕТРІ. ПОСТЕРЛЕР БАЙҚАУЫНЫҢ ЖЕҢІМПАЗДАРЫН МАРАПАТТАУ
«Сабақты зерттеу: рефлексивті тәжірибеден тұрақты көшбасшылыққа»
I Ұлттық конференциясының бағдарламасы
ПРОГРАММА I Национальной конференции
«Исследование урока: от рефлексивной практики к устойчивому лидерству»
28 сәуір / апрель
8.00-09.00 Қонақүйі RADISSON ASTANA гостиница
Автобустарға отыру. Астана қаласының мектептеріне бару / Рассадка по автобусам. Выезд в школы г. Астаны
  № 67 мектеп-гимназия/школа-гимназия № 38 мектеп-лицей/школа-лицей № 75 мектеп-гимназия/школа-гимназия
09.00-09.30 МЕКТЕПКЕ КАМПУС-ТУР / КАМПУС-ТУР ПО ШКОЛЕ
09.30-10.10 САБАҚ ЖОСПАРЫНА ШОЛУ. БАҚЫЛАУ ПРОЦЕСІН ТАЛДАУ
ОБЗОР ПЛАНА УРОКА. ОБСУЖДЕНИЕ ПРОЦЕССА НАБЛЮДЕНИЯ
10.15-11.00 САБАҚТЫ БАҚЫЛАУ / НАБЛЮДЕНИЕ УРОКА
Эксперт Тошиа Чичибу (Кожабаева А.Х.) Эксперт Роберт Дуглас Сим (Ниязбекова Г.М.) Эксперт Хасна Абдула (Исмагулова Б.Б.)
№ 217
математика
4-й класс
№ 219
әдебиеттік оқу
2-й класс
№ 212
тарих
8-й класс
№ 213
русский язык
5-й класс
№ 215
ағылшын тілі
10-й класс
№ 121
қазақ тілі
3-й класс
№ 306
математика
7-й класс
№ 309
математика
5-й класс
№ 317
физика
10-й класс
№ 412
ағылшын тілі
5-й класс
№ 204
английский язык
8-й класс
№ 116
русский язык
2-й класс
№ 118
қазақ тілі
4-й класс
№ 307
история
11-й класс
№ 312
русский язык
9-й класс
Учитель:
Маштыбаева А.
Модератор:
Жакупова К.
Эксперт:
Калиханова Ш.Е.
Мұғалім:
Жумабаева А.
Модератор:
Нугербекова М.
Эксперт:
Казыгулова Г.Я.
Мұғалім:
Байкушикова Л.
Модератор:
Досова Н.
Эксперт:
Сапарова А.К.
Мұғалім:
Базарбекова М.
Модератор:
Спаева З.
Эксперт:
Нуржаутов С. Д.
Мусина А.Д.
Мұғалім:
Бекежанова С.
Модератор:
Оразалы С.
Эксперт:
Абдраманова К.С
Оспанов Е.Т..
Мұғалім:
Жаныспаева М.
Модератор:
Мырзабаева Ж.
Эксперт:
Копжасарова Т.М.
Мұғалім:
Махмет Д.
Модератор:
Дусчанова А.
Эксперт:
Алданыш Акерке
Капанова Г.Г.
Мұғалім:
Жумабек Т.
Модератор:
Какенов Б.
Эксперт:
Сайфуллакызы Б.
Мұғалім:
Мамырханова Ш.
Модератор:
Жақсылық Г.
Эксперт:
Тлеуов К.К.
Мұғалім:
Мейрамбекова К.
Модератор:
Аманова К.
Эксперт:
Темиргалиева У.Б.
Учитель: Шекербаева А.Н.
Модератор:
Акпарова Ж.Е.
Эксперт:
Рахмаил Э.М.
Учитель:
Нурмухамедова А.С
Модератор:
Дукенова А.А.
Эксперт:
Марченко Е.А.
Учитель:
Гайнуллина Г.Т.
Модератор:
Тулеуова Г.К.
Эксперт:
Журунтаева С.Б.
Мельникова Ю.Г.
Учитель:
Абдуллина Э.А.
Модератор:
Айтчанова З.Д.
Эксперт:
Маторина Е.А.
Мурзагалиева А.Е.
Учитель:
Хамедова Э.М.
Модератор:
Селиханова Ш.С
Эксперт:
Джурунова А.Ш.
11.00-12.00 САБАҚТЫ БІРГЕ ТАЛДАУ. САБАҚТЫҢ САРАПТАМАЛЫҚ ҚОРЫТЫНДЫСЫ
СОВМЕСТНОЕ ОБСУЖДЕНИЕ УРОКА. ЭСКПЕРТНОЕ ЗАКЛЮЧЕНИЕ УРОКА
12.00-13.30 Автобустарға отыру. Педагогикалық шеберлік орталығына бару
Рассадка по автобусам. Выезд в Центр педагогического мастерства
13.30-14.30 ТҮСКІ АС / ОБЕД
14.30-16.00 САБАҚТЫ ЗЕРТТЕУ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ РЕФЛЕКСИВТІ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ДАМЫТУ ҚҰРАЛЫ ПШО сарапшыларының шеберлік сабақтары
ИССЛЕДОВАНИЕ УРОКА КАК ИНСТРУМЕНТ РАЗВИТИЯ РЕФЛЕКСИВНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ПЕДАГОГА. Мастер-класс от экспертов ЦПМ
Аудитория № 1

Копжасарова Т.М.
Мусина А.Д.
28 человек
Аудитория № 2

Тлеуов К.К.
Калиханова Ш.Е.
28 человек
Аудитория № 3

Темиргалиева У.Б.
Оспанов Е.Т.
28 человек
Аудитория № 4

Сайфуллакызы Б.
Алданыш Акерке
29 человек
Аудитория № 6

Мурзагалиева А.Е.
Маторина Е.А.
27 человек
Аудитория № 7

Джурунова А.Ш.
Мельникова Ю.Г.
27 человек
16.00-16.15 КЕРІ БАЙЛАНЫС
ОБРАТНАЯ СВЯЗЬ
© Центр педагогического мастерства
Подпишитесь на наши новости
Последние новости о курсах и
ресурсах
Адрес:
Телефон:
WhatsApp:
E-mail:
г. Астана, улица Хусейн бен
Талал 21/1
info@cpm.kz
+7 775 776 55 99
+7 775 776 55 99